Sunday, September 5, 2010

My Issabella

update di pg ahad. Gambar2 nazra yg diambil smlm. Issabella tu nama samaran nazra kat umah. kte owg pnggil issabella sb nazra kan hitam manis gitu..sama cam vaneeda imran gitu, watak issabella dlm tv tuh,sama tang kulit jer yer..kn cakap sama tang muka kan marah pulak si shidi tuh..

dah masuk 2 bulan stgh dh issabella nih, dh makin bump bump..setakat ni dia dah pandai mengagah dan sangat suka di agah..semua owg cakap issabella ni lain sket dr abang long..heh mybe sb issabella sy ni kulitnya ala2 vanida imran kot..heh yg penting dia ialah anakku!!dan yg paling penting dia sihat!!









issabella bersama ngn nenek nyer..



ni mama issabella ngn abang long ehee nk jugak enterprem heh..

4 comments:

MAMASYAZA said...

yup betul tu, issabella makin bulat, geram akak tengok dia

**sHiKinn** said...

mamasyaza
yess makin bulat dab makin berat..mama dah tak larat nk dukung..ehee..

mamalieyna said...

waaah betul2 bumbum Isabella ni(ingt nama betul td..hehe)! kalau jumpa live ni, sure dh kena cubit2 kena cheoum2x nih...geraammm! arif dulu,slim jer..hehe..

**sHiKinn** said...

ehee..sajer panggil issabella..tu la skrg ni dah pandai gelak dah..duk kat ofis asyik teringatkan issabella nih..