Tuesday, June 26, 2012

Abang long sayang adik!


Abang long dah ok sikit..ada perubahan setelah dimasukkan wad kali ke 2 ..doktor masukkan ubat utk kuatkan saraf abang long. Alhamdulillah, abang long dah boleh mengensot dan bangun sndiri...tapi masih belum boleh berjalan..erm, ada perubahan tu pun sy dah bersyukur...
dia dah semakin kuat semangat, mungkin sbab dah dapat adik sorang lagi...dia hepi sgt bila mama letak baby atas riba ..makan pun berselera..sentiasa minta jer makanan, sampai tok ma tak terlayan...huhu..
Result MRI dan darah abang long semuanya normal..alhamdulillah....mengikut doktor, saraf abang long lemah..sb tu dia tak boleh berjalan..tapi tak selamanya begitu, ambil masa juga lah utk berjalan spt biasa...Insyaallah satu hari nanti...huhu mcm lama jer..tp harapnya tidak lah kan, abang long boleh berjalan seperti biasa...Insyaallah...


4 comments:

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

semoga cepat sembuh abg long! ^^

mamalieyna said...

Ya Allah..baru berkesempatan ke sini..baru tahu psl abang long..besarnya dugaan..meleleh air mata acik na ni..hrap2 abang long kembali boleh berjalan spt sedia kala tak lama lagi..Insyaallah..Amin..

Tahniah atas kehadiran orang baru..comel~
semangat utk abang long tuk berjalan semula..~

take care to both of u..

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

tahniah syikin..baru tau ni syikin dah bersalin..tahniah again!

alhamdulillah abg long dah makin ok ye..harap ade perubahan sedikit demi sedikit..

syikin pantang betul2 ye...take care...

Ena said...

Dah bersalin ye.. Alhamdulillah..

Abg Long pun dah semakin baik.. Moga cepat baik dan terus baik kesihatannya..