Tuesday, May 29, 2012

Ujian Allah

Gambar masa mula2 warded ..sihat lagi...

Sebelum ni mama selalu menitiskan air mata bila membaca kisah2 sedih anak-anak org lain yg sakit..tp sekarang..mama sendiri merasainya..tak tahu nak start mcm mana kisah abang long ni..hanya Tuhan saje tahu perasaan mama sekarang ni...

Abang Long sebelum ni sihat2 saja..tiba2 saje jumaat lepas abg long tetibe tak boleh berjalan..mama ingatkan abang long saje main2..ye la, abang long xsakit , xdemam pun..hanya takleh berdiri dan berjalan sendiri..erm..besar sungguh ujian Allah..tak sangka abg long betul2 takleh berjalan...dah 12 hari abang long tak berjalan..skrg terpaksa warded kat HPRZII..bnyak ujian klinikal yg abang long perlu jalani...

Mama tak tahu nak cerita mcm mana..yg mama tahu..mama sgt sedih tgk abang long macam ni..mcm2 dlm kepala ni..pikir pasal abang long..keje pun dah seminggu cuti..papa pun dah amik cuti panjang...ye la, mana mungkin mama dpt beri perhatian sepenuhnya utk abang long ...lagi 2 minggu mama nak bersalin...

Mama xleh nak taip panjang2 entri ni..sb takut air mata gugur lagi...mama hanya mampu berdoa agar abang long sihat seperti sebelumnya....mama nak tgk abang long yg dulu..yg selalu pakai baju ultraman, baju superman...mcm2 lagi....mama rindukan abang long...mama akan update perkembangan abang long nanti..itu pun kena curi2 masa..update masa abang long dah tido...






8 comments:

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Abg long cepat sembuh ye!

Ena said...

Baca sikit dah bergenang air mata.. inikan pulak shikin yg melaluinya..
Moga tabah hadapi ujian ini dan moga abg long kembali sihat.. Amin

genuine1224 said...

alahai kesiannya dia.. sabar n doa bnyk2 ye

Bella Vita said...

Dear Shikin,

Akak doakan semoga Abang Long cepat sembuh, insya-Allah. Shikin dan hubby pun banyak-banyak la doa minta kesembuhan dari Allah. Doa ibubapa ni mustajab. Take care...

Bella Vita said...

Dear Shikin,

Akak doakan semoga Abang Long cepat sembuh, insya-Allah. Semoga Shikin dan hubby tabah menghadapi dugaan ini dengan hati yang terbuka. Berdoalah kepada Allah banyak-banyak. Take care ya...

JaSmIn said...

salam...ya Allah sihatkan lah anak ini berikan lah kekuatan kepada ibu dan ayahnya

lovelywa said...

insyaallah moga anak shikin kembali sihat seperti biase..

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

SEDIH SHIKIN BACA N3 I...HARAP SHIKIN SEKELUARGA TABAH...CEPAT SIHAT ABANG LONG...