Tuesday, May 22, 2012

Produk Neelofa, Bellavita

Salam semua,

Lama xupdate, tetibe mlm ni rasa tak sabar nk update..huh..seminngu sy bz..kebetulan bnyak keje kat ofis dan juga anak yg tak berapa sihat..tp mlm ni rasa tak sabar sgt..tak sabar nk berkongsi rahsia..'rahsia kecantikan neelofa'...

Sebenarnya sy baru jer balik dari umah family Neelofa...alah neelofa yg cun melecun tuh..hehe. Pergi umah dia bkn nk amik autograf ke aper..pergi umah dia atas dasar urusan bisnes..kan minggu lepas neelofa lancarkan produk kesihatan..saper tak tahu rugi..hee..yg belum tahu boleh search kat tenet..kat you tube ada, beautiful nara ada..kat paper pun kluar berita pasal nih...so, memandangkan kami berasal dr daerah yg sama..so sy takkan lepaskan peluang ni..untuk mencuba produk neelofa nih...

 cantikkan dia??

ok sambung citer...dan lepas bincang serba sedikit ..Alhamdulillah kami dah pun jadi pengedar untuk bellavita...pengedar di KOTA BHARU...tp bagi sesiapa kat luar sana yg nak order boleh juga..takde masalah..takde caj postage pun..gambar yg diambil tak upload lg..mungkin sedikit masa lagi kami akan upload yer..

Buat masa ni, ini merupakan produk makan yg pertama kami akan pasarkan..so, harap dapat sambutan la..harga pasaran RM179 utj satu kotak. Cara makan tu nti sy update nanti...bagi yg berminat ingin mencuba boleh sms mcm biasa..0145160411.

Untuk pengenalan, sy copy paste kan maklumat2 yg diambil dari tenet...

Pelakon dan pengacara, Neelofa bersama kakaknya, Noor Nabila, dan ibunya Noor Kartini, melancarkan produk minuman kesihatan dan kecantikan istimewa buat mereka yang ingin tampil cantik dan sihat. Produk yang dinamakan BellaVita ini adalah hasil penyelidikan selama setahun dan ia menggabungkan kaedah perubatan secara tradisional dan moden.
Menurut Lofa, BellaVita adalah cetusan ideanya bersama kakak dan ibunya sendiri. Mereka memilih minuman kesihatan untuk dipasarkan kerana ingin berkongsi amalan diet yang diamalkan sejak sekian lama.
“Sejak di bangku sekolah lagi, emak sudah latih saya mengambil makanan berkhasiat seperti sayur-sayuran, buah-buahan dan juga vitamin tambahan. Setiap kali bersarapan, meja makan kami akan dipenuhi dengan pelbagai jenis vitamin dan jus buah-buahan. Selain itu, emak juga sering bersenam untuk memastikan tubuh badannya sentiasa berstamina.
Jadi, saya percaya amalan pemakanan dan penjagaan kesihatan sangat menyumbang kepada penampilan seseorang. BellaVita ini boleh dikatakan rumusan penjagaan pemakanan saya, emak dan adik-beradik lain yang ingin saya kongsikan bersama peminat,” ujar Lofa yang ditemui ketika pelancaran produk ini di Royale Bintang, Damansara pada Rabu.
Dalam masa yang sama, Lofa juga memberitahu kebaikan BellaVita boleh dilihat dalam masa seminggu. Kenyataannya itu berdasarkan testimoni rakan-rakan rapat yang telah mencuba minuman ini terlebih dahulu
“Anda adalah apa yang anda makan. Jadi, ia bermakna kecantikan bermula daripada pengambilan makanan dan minuman. Setiap paket BellaVita mengandungi 5000 mg peptida kolagen marin premium dari Jepun yang berfungsi untuk menyokong keanjalan dan keremajaan kulit. Ia juga sangat bermanfaat untuk tulang, sendi, rambut dan kuku. BellaVita diformulasi dengan pelbagai buah-buahan dan sayur-sayuran yang ditanam di Perancis menerusi hasil penyelidikan yang bermutu tinggi. Ianya adalah sumber utama anti-oksidan untuk meningkatkan sistem pertahanan badan dan mencegah penyakit degeneratif.
BellaVita juga mengandungi Acai Beri dari Brazil, Resveratrol, Glutathione, Asid Hyaluronik, Asid Alpha-Lipoik, Ekstrak Biji Anggur, Ekstrak Manjakani, Ekstrak Kacip Fatimah dan Ekstrak Akar Maca dari Peru, yang amat berkesan untuk menjadikan anda lebih muda dan cantik. Campuran premium ini menggabungkan ramuan berjenama dan bermutu tinggi untuk membantu mengekalkan kecantikan luar dan dalam supaya anda dapat menjalani kehidupan yang lebih sihat dan sempurna,” tambah Noor Nabila, Pengarah Urusan BellaVita pula.

No comments: