Wednesday, March 21, 2012

Produk sf beauty Kelantan

Hari nak update berkenaan salah satu produk yang saya jual iaitu SF BEAUTY sb mmg dah lama xupdate pasal ni. So sempena gaji baru, semua pun harus baru kan??so boleh lah bertukar kpd skin care yg baru ..sf beauty. Ada yg konfius, mana lebih elok sf atau everlynn?...erm next entri sy akan terangkan perbezaan dua produk ni yer..buat masa ni, jika ada sebarang pertanyaan boleh terus sms kami.Yang pasti, dua2 produk pun bagus dan ada kelebihan tersendiri. terpulang pada customer mahu mencuba yg mana.



Dari mana Asal sf beauty ni sebenarnya?

ok fine baby fine..yg ni mmg soalan hot mcm goreng pisang panas..utk pengetahuan semua, bahan mentah utk sf ni diterbang khas dr indonesia..ramuan tambahan di adun di kota bharu, Kelantan. TAPI jgn risau dgn kandunganya, semua bahan yg terdapat dlm sf adalah halal dan selamat digunakan. tiada bahan kimia yg merbahaya. Sudah mempunyai kelulusan KKM dan beberapa org customer sy pun sudah buat test sendiri..erm mgkin diaorg was-was nak guna kot..dan Alhamdulillah, mmg takde bahan kimia. (customer tersebut terdiri drp beberapa pegawai kimia di jabatan kimia).

Macam mana dengan harga?

Sf beauty mempunyai 2 jenis iaitu utk kulit normal dan berjerawat. Anda boleh rujuk di myshop2u untuk harga terkini sf beauty.



testimoni sf beauty, gambar ehsan daripada salah seorang stokis kami iaitu sf beauty malaysia.kredit untuk beliau. Bagi yg berada di negeri terengganu boleh juga contact sf beauty malaysia utk pembelian yer!


Untuk pengetahuan semua, kami selaku stokis di kota bharu telah mempunyai ramai stokis dan dealer dibawah seliaan kami..dan Alhamdulillah dgn sokongan mereka, sf beauty laris mcm goreng pisang panas..so kepada anda diluar sana yg mahu mencuba boleh la email kami mckong83@yahoo.com atau sms/call di talian 0139674927.

Atau boleh juga membeli dengan stokis atau pengedar yang berhampiran anda. Senarai pengedar ada di blog myshop2u.

3 comments:

Cik Ecah said...

hasilnya cantik!

Madame Mamayue said...

saya ada jual :) sila ke blog saya untuk dptkan nye hehehe ..or fb :)

Unknown said...

saya nak tnya, kalu muka saya ada parut2 jerawat, pastu ada jerawat kecil2 x byk, saya kne juga sf yang mana. akk ada jua kat kelantan ker?