Tuesday, January 4, 2011

senangnye nak kaya

sblm pulang ke syurga dunia, sy nk tanya sape nk kaya??cpt angkat kaki..eh tak payah angkat,sy tak nmpak pun.hehhe.

ni haa,kalau nk kaya zaman skrg senang ajer..ko beli jer jajang kt bawah nih.Untung sabut,dpt emas..sape tak nak kan?emas gila mahal skrg nih..




Gila kentang betul kan??beli jajang 30sen dpt emas 3 ribu..eh kalo nk menipu pun agak2 la kan..sian tul budak2 berharap nk kan hadiah emas-emas itu.Tp klu budak2 dpt gelang emas tipu pun ok..tp yg tak best nya mak budak ni haa sib baik tak tertipu..hahhaha..kalo aku borong satu plastik besar tu berapa ringgit jer tu..untung2 dpt emas betul ko..haha.

ok.moral of the story mory..jgn mudah terpedaya ok!!pikir logik la sikit,tak kan jajang 30 sen dpt emas 3k..gila kaya company jajang..

5 comments:

mamalieyna said...

alahai sian bebudak kan..hehe..teringat dedulu beli coklat ghupa cicin,//suka hati betul,,hehe..

MAMASYAZA said...

jangan byk makan jajan, tak sesuai utk kesihatan

LyNn HaMzAh said...

huhuhuh...betul la...kesian kat budak2 sebab terpedaya...

~ayu.oyie.yuna~ said...

Assalamualaikum shikin ;)
even klu betul pun,kena telan jajan tu sampai buncit perut botak kepala dulu kot..

MrS. F!zA said...

hehehe taktik nak lariskan jualan ni..ada ke patut leh menang hadiah cmtu..haha

jajan tk elok utk kesihatan..haihh