Thursday, December 23, 2010

layout bertukar lagi

masuk yg ni dah ke berapa kali dah tukar layout..maklum la org takde keje.tapi mcm berselerak sikit sb tgh edit nak tambah widget-widget yg comel.hahha perasan muda remaja eh..layout pun alala comel gitu..

ok.kalo korang nk tambah2 apa yg patut kat blog pun boleh masuk ajer kat blog hanafauzann.Baru berusia 17 tahun tp dah pandai main coding bagai..blognya gila comel tau. Sampai haku dh macam gila teringin nk comel mcm dia..tp awas..dia sgt tak suka copycat..kalo copydog ok..hahhaha.Akak yg tua bangka ni pun takleh nak buat dik..

14 comments:

MAMASYAZA said...

akak pun jenis yg mudah bosan ngan sesatu layout, ni pun akak tukar lagik...hehehe

**sHiKinn** said...

mamasyaza-cantik layout akak

Ena said...

ena pun malas nak tukar2 nie layout ni sbb jenis yg susah nak berkenan.. kalo dah berkenan tu pakai la sampai bosan.. heheh

~ayu.oyie.yuna~ said...

assalamualaikum shikinn;)
comey2..hehe..
layout sy sejak mula berblog sampai skrg x tukar2..hehe..lgpun xde masa..huhu..

.vna erman. said...

blog walking ;)
btw,nice blog
feel free to follow my blog
http://www.vnazone.blogspot.com

**sHiKinn** said...

ENA- layout ena dah menarik..tak perlu tukar lg..hehhee..sy ni jenis yg mudah bosan..

**sHiKinn** said...

ayu pun sama..tak pe, nti ada masa boleh main coding..seronok wp sakit ati..

**sHiKinn** said...

vna-salam kenal..

Fieza79 said...

sekarang kfieza dh malas nk tuka2 layout..gn yg tu je...tingin nk tempah template tp kena pikir2 kan dulu...

mek da ©™ said...

waaaa..lawa..mcm mn buat katun2 tepi tajuk entri tu???

natashacherahim said...

kak shikin...sha ada tag giveaway mama kembar 3 ko kak shikin..

nnti rujuk kat blog sha ye ;D

**sHiKinn** said...

da- awk klik ajer kt link hanafauzan tu..kt blog dia bnyak tutorial..

**sHiKinn** said...

sha-berminat nk join..nti kak shikin buat entry nya..

Haa Fakihah said...

same mcm sy la suka tkr2. tp dh penat maen coding. :D