Sunday, December 26, 2010

Cukup indah

Niat dihati nk upload gambar2 family day tp tetibe berubah..hehhe..sb nya laling sy tetibe ah tuju lagu kt sy..OHH romantiknya!!haha sila muntah sekarang!!Eh ingat senang eh laki sendiri nak tuju lagu..hahha.ok ok sy mengaku.sy seorang sgt berjiwa dlm hati ada taman..selalu tuju lagu kt laling sy..tp jarang ah laling berbuat begitu..TP kali ni,terharunya sy..ok jom layan lagu lirik ALIF SATAR

CUKUP INDAH

Tak pernah aku jauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah

Korus
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi

Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu



tapi apsal mesti ada kekal tinggi tu laling?Ini sudah memerli..tp takpe,i syg u..heee:=)




setiap kali papa ngn mama nk lovey dovey..budak ini selalu menyibuk ok!owh..Eh romantik tak?romantik tak?hahha..

ok itu saja.

6 comments:

~ayu.oyie.yuna~ said...

Assalamualaikum
wah,romantik2..hehe..
klu xdok kelibat budak tecik 2,seriyes nmpak cam pengantin baru..hehe

Lyna Shaari said...

kin muga bahagia selalu hendaknye :) kin telah ditagged..sila tgk my new entry..ada giveaway contest..slamat join! :)

wahida said...

so sweet..mmg romantik...nak tanya, u ada mix dari mana ek? mcm muka arab la u ni shikin...

**sHiKinn** said...

ayu- tu la budak itu selalu menyibuk tau..pengantin lama perasan baru..hahaha

**sHiKinn** said...

na-nti sy tgk..

**sHiKinn** said...

wahida- melayu sejati nih..ehee..takdok campuran apa2 pun..