Saturday, November 27, 2010

'handbag' baru saya

sejak dah kawin ni mcm baru kahwin plak jarang sgt ah sy berhandbag,sb macam lbh suka guna tote bag pulak.Ye la kan mana nak letak diapers lagi,susu anak lg,purse lagi..eh rasa tak muat kalau guna handbag.Nak guna handbag besar-besar yg stylo bagai tuh,mcm tak sesuai jerk..nanti beg nampak lagi besar dr tuannya..ehee.

Senang-senang i bawak jer handbag nih...






tgk?yang ni pun nampak mcm lebih besar dr tuannya..ehee.

5 comments:

nur easy said...

senang nampaknya hbag ni ya. cam nak kena beli jg je ;)

**sHiKinn** said...

ehee

mamalieyna said...

hehe..beg yang leh muatkan baby!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

haaa tu pon henbeg gak..wkekeke

**sHiKinn** said...

kak iena,rose- beg ni wajib bawa kalo g mana2..hehe