Wednesday, December 1, 2010

crumple shawl yang sgt sedap

Mmg sedap ah crumple shawl,tp bukan ar sedap hingga menjilat jari utk dimakan weh,sedap dipakai..eh boleh gitu?ah suka hati la..
Entah kenapa 4,5 menjak nih kegilaan nak pakai shawl dtg balik,dulu dah gila ah sekejap pastu masuk wad 5 usm,ok jap..skrg dah GILA balik nk pakai shawl..mungkin sb tgk kawan2 pakai shawl sume cantik2 kan?dah org pun cantik,mesti pakai apa pun cantikkan..tapi kalo sy pakai hancuss..tapi sb gedik sgt nk pakai,lantak ah apa org nk cakap.janji aku ada shawl,ko ada?hee..

Tapi susah la nk cari shawl yg 'up to date' kat kota bharu ni..yang ada fesyen lama-lama punya. Pernah sy pergi satu butik tudung yg nampak mcm banyak sgt la tudung2 kat dalam tu,butik pun cantik..tapi bila masuk..adeh..tudung zaman nenek haku lg ada jual kt dlm tu..

So,susah-susah sy beli online jer..skrg ni posmen wajib ah singgah rumah,sb setiap minggu ada parcel..kalo tak tudung, anak tudung...




ni shawl crumple jenis gypsi..selesa dowh,tp tak pandai ah nk belit2..sib baik tak terbelit.Telinga mamat mana pulak yg nk menyibuk nih??



oh mamat ini rupanya..sbnarnya saya malas nk edit2 gambar.So,semua gambar kt dlm blog ni tanpa editan ye!kalo ternampak jerawat seketul dua,jeragat bertompok-tompok..mmg betul la tu.itu lah saya..heee.

p/s-sbnarnya haku pakai shawl terbalik tuh,hahaha.kata fesyen..shawl dr kedai ini lovely zahrah

13 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

samelah kite, mmg gile sama itu shawl..rina pon ade shwl gipsi ni, 3-4 elai..tp bukan pakai pon, suke beli aje..membazir kan..

LyNn HaMzAh said...

banyak juga dhawl macam nie dijual kat luar...tp lynn tak pernah try plak...

Sarah Syazwani said...

nampak cantik je biler org pakai..huhu

**sHiKinn** said...

rina-la ruginya awak beli tapi tak pakai..pakai la..selesa tau pakai ni..cuma time nak belit tu kena belajar lagi..

**sHiKinn** said...

lynn-try la..

**sHiKinn** said...

sarah-mmg..gara-gara tgk org lain pakai cantik la ni,tu yg teringin nak pakai lagi..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

shantek je ngan awak pakai,
ai pn de 1 koleksi shawl stail gini..
tp alya buat menan plak, sbb byk rambu².. :P

Lyna Shaari said...

memang tgh in crumple shawl skang..comell kin pkai :)

**sHiKinn** said...

na-malu weh..hahahha

rusIliani said...

chantek la kin!!

BLADE EDGE said...

salam...

nice!

natashacherahim said...

meme best..tp sini ssh nk cari hok comey...asik2 kna g kl lau nk cari hok pelik2 adehh

Siska said...

haha..muka akak licin je mana ada jerawat...