Tuesday, November 30, 2010

Anak teruna terlampau

amboi amboi amboi (sila baca gaya azwan Ali ye)..cepat ajer korang klik pada tajuk entri yer..ehee.apa pun terima kasih sudi baca omongan mamashikin.
sebenarnya anak teruna sy buat aksi pramugara terlampau terlampau nih..terlampau ker??tgk la kat bawah..





terlampau ker??eh takde la sgt kan...tp sakit anak tekak juga aku gelak.Dah la tak pakai baju,pastu apa kejadahnya ko amik puting adik tu hisap weh?eh macam-macam la aksi anak teruna nih..hadoi..

p/s- abaikan pemandangan bantal busyuk abang long tu..bantal yg berpetakan dunia..tp bushuk2 pun yg tu juga la mnjadi peneman setia abang long tat kala abang long memejam kan matanya..eh..ayat..

9 comments:

A D I A said...

wah tajuk tak hengat, dan2 ai klik ok hehe.

ala la la teringin isap puting balik ke? ke kecik2 mm dia tak hisap puting?

**sHiKinn** said...

adia-ehee..abang long tak hisap puting tapi hisap tangan..tu yang gigi dah kedepan tuh..

ana said...

hahahaha...anak ana pun mcm tu. mlm2 adik nangis nak puting...tgh mamai2 gi raba kat mulut abg. dh tau dah...

**sHiKinn** said...

ana-ye ke..hahha klakar la..tu la kan anak lelaki ni bnyak kerenah..ada2 ajer..adeh..buat lawak pun ada

[-suziey-] said...

hiks.terlampau la sungguh..dgn pacifier mickey mouse nye..aisey xmacho la camni..ekkeke:p

rusIliani said...

hahaha..seksinyo abe long!!

SayaNina said...

salam..nice n sweet blog!:D

**sHiKinn** said...

yani- abang long skrg ni alahai...susah nak kawal..

**sHiKinn** said...

saya nina- tq..nti kita lawat awk punya blog pula