Tuesday, August 17, 2010

Menu berbuka semalam

memandangkan sy masih lg dlm mood cuti bersalin, so tiap2 hari sy masuk dapur utk sediakan menu berbuka puasa.Lagipun, laling sy tak suka sgt beli makanan kat bazar ramadhan..sb kebanyakanya mahal dan tak sedapp!!heh..mcm ler si isteri ni masak sedap kn..



ini ajer pikces yg berjaya di snap..yg lain tak sempat..mama nak pegang jer kamera, nazra pun dah bersiul panggil mamanyer nie..adoi..
apa pun antara menu yg sudah dimasak ialah sup ayam, masak lemak cili api ikan tenggiri, sayur campur erm banyak lg..lupa daa..

5 comments:

rATu kEBaYA said...

hasil tanggan isteri memang sedap.. walaupun tak sesedap mana sisuami pasti memuji.. betul tak..

mamalieyna said...

masak lebih berbaloi kan..^_^..sedap tu menu tu..kalau hari2 memasak, buntu dibuatnye..huhu..

A D I A said...

bagusnya tgh cuti bersalin gigih masak jugak :) mesti suami lagi sayang nantiii.

**sHiKinn** said...

ratu kebaya-

hahaha memang..kalo tak puji, lain kali tak nak masak..hahaha..

**sHiKinn** said...

kak iena.
masakan kak iena lg sedap..suka masuk blog kak iena, ada menu2 menarik..pastu suka tgk gelagat putera kak iena