Saturday, August 14, 2010

chenta hatiku tak sehat :(



mata kiri abang long bengkak sb alergik makanan.

tersangat la bz hr nie..Abang long demam dan alergic makanan,so asyik merengek ajer abang long..nk dukung la,nak itu nak ini.Mujur la adik hana memahami situasi abng long, adik hana tido saja sepanjang hari,boleh la mama curik2 kedapur untuk masak juadah berbuka..

Bila abang long asyik nangis, mama pun sedih juga..iye la biasanya abang long la yg banyak menceriakan sesuana..bila chenta hati ini demam rasa susah hati sgt..tambah2 hari ni hari lahir abang long..patutnyer dia bergembira di hari lahirnyer..namun..(mood sedih okey)

Apa pun, SELAMAT HARI LAHIR ABANG LONG..dah masuk 3 tahun dah umur abang long..mama harap lepas ni abang long dah tak pakai diapers lg..dah tak hisap ibu jari lg..dah tak merengek nak dukung lg..
memandangkan besday abang long jatuh pada bulan puasa, so besday partynyer di tangguh dulu..ehee..sori yer abang long..



abang long ngn ubat deman nyer..sajer berlagak berani padahal tgk ubat pun dah jerit..punyalah susah nk mkn ubat..hampir kesemua ubatnyer tak melalui mulut..antibiotik saja yg kene minum, tu pun kene campur ngn susu.Biasanya ubat demam masuk melalui bontot, ubat selsema sembur dihidung..


close-up ubat-ubatan abang long.



adik hana pun nk interprem juge..jgn marah yer abang long!!adik hana nk wish hepi besday buat abang long ajer..ni haa hadiah buat abang long tersayang!!

6 comments:

Puan nadxoxo said...

happy birthday abg long!! semoga jadi anak yg soleh :)

**sHiKinn** said...

thanks

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ said...

happy birthday abg long... wes die allergic cm aku ker?

az rina a.k.a jaijina said...

happy birthday..tak sihat pulak besday boy ni..makan ubat ye, pasni sihat tau..

iDa_MutHiaH said...

slm...alergik makanan ? mknan ape tue?seafood ke? btw sy dtg melawat n follow ur blog=) thanks ^^v

**sHiKinn** said...

a ah alergik mknan..seafood tp dlm bentuk jojo..cium bau pun dah gatal hidung..

ida- thanks follow me