Tuesday, September 11, 2012

Legoland Malaysia

tak dapat g Disneyland, gi legoland pun ok la kan..mesti best sgt ni..legoland ni akan dirasmi pd 15 september ni, dan akan ada promotion tiket. Kalau tak silap dewasa rm140 manakala kanak2 rm110..agak mahal tapi berbaloi bg tempat yg penuh dgn permainan ini.

Harap suatu hari nanti dpt bawak abang long ke sini...


5 comments:

Jue @ Ibu 2F said...

betul..nak pi luar negara tak tahu bila...pi yang kat malaysia dulu...

Qhaifa Nur said...

memang nak masuk sini tapi kena kumpul duit dulu..tengok harganya seriau....

mamashikin said...

jue- memang..kalau nk ke oversea tak tahu bila lagi..baik plan bercuti kat sini dulu:=)

mamashikin said...

qhaifa nur- huhu..memang seriau..nak nak anak ramai mcm akak..huhu..

LS-EVERLYNN said...

kaw masih baru n takdok pokok.sgt2 panas cuaca snie..kakok na oyak tgu 1thn bru leh g..hehe banyak bendo hok takdok lg ;p