Friday, August 3, 2012

daging black pepper suami



wow..daging black pepper suami ..suami memasak penuh kasih syg!auw..hehe. sebenarnya tiap2 kami berbuka dengan lauk tunjuk kat kedai aje..tak sempat nak masak..jarang2 jer topud dgn masakan sendiri..itu pun bila bersahur jer. Mujurlah ada suami yg memahami..tiap2 ptg sama2 ke bazar ramadhan mencari lauk pauk, kalau malas, masak apa yg ada jer..tapi jarang sgt lah..
daging black pepper kat atas tu suami i yg masak..amacam?nampak sedap tak?hehe..tapi mmg sedap pun..licin..
tiap2 hari makan bertambah, berat pun bertambah..ingat bila berpantang dlm bulan puasa dapatlah kurus kan badan tapi aduhai..tak turun2 beratnya..



ni saje..lama xupload gambar sendiri..gambar sy baru lepas pantang..muka chubby sgt..bertambah lah chubby bila berbuka makan bertambah-tambah..teringin nak makan abc acaiberry utk slimming tapi masalah dgn bf baby pulak..erm..

3 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun bulan puasa ni mkn bertambah, camno le nak kurusnye

Mama Farris said...

ada resepinya tak..nampak cam sedap..he..he

Sya Kiffli said...

sedap pulakk kak sya tengok daging tu...:)