Monday, January 16, 2012

Testimoni sf beauty ,hilangkan jeragat

Ramai yang sms /call sy bertanyakan tentang sf beauty..soalannya hampir sama setiap hari, adakah ia dapat hilangkan jeragat?dapat pudarkan?berapa lama?

Ok, jeragat ni dengan kata lain ialah pigmentasi  dan kebanyakan wanita yang berumur mmg ada jeragat nih. Dan ia mmg susah nak hilang tambah-tambah bagi yang amik pil perancang atau ubat tertentu. Ia terus naik dan naik sehingga lah kulit muka jadi berbintik dan kusam. Penggunaan sf beauty ni bukan boleh menghilangkan terus tapi ia boleh menipiskan jeragat yang tebal. TAPI ada juga yg dapat result positif..mungkin ia bergantung pada jenis kulit. 

Akak ni mmg ada masalah jeragat yang tebal, dan Alhamdulillah penggunaan sf beauty yg berterusan dapat menipiskan jeragatnya..
Bagi yg nak cuba, boleh sms sy 0145160411(sms shj pd waktu bekerja)/0139674927(call/sms) shima.Atau korang leh isi order form dekat blogshop saya (KLIK SINI)

3 comments:

dalila said...

wow jeragat berkurangan!

ayu.suhada said...

ehehe..kak,samela dgn cstomer2 yg sms n kol syu..soalan yg sme aje...smpai kejang tgn nk menaip mcg..haha..gurau2..=D..Ape pun try dlu sf beauty ni..bru thu kesannya ok ke x pd skin..kan..kan..=)

~izan~ said...

sungguh,Sf beauty sgt bagus. Akak sgt puas hati dgn produk ni. 3 barang aje nak pakai..mudah dan berkesan.