Monday, January 30, 2012

anak-anak papa!

Semalam bermula la episod cinta jarak jauh antara mama, papa dan anak-anak..huaaa..sedih tgk abang long menangis teresak-esak masa papa nak bertolak ke kemaman semalam, dekat sejam jugak nak tenangkan abang long. Siap call papa suh balik semula amik dia..sedih sungguh..

kek ena? dia masih kecil, tak tahu apa2..tapi mlm tu dia takleh tido..dapat dengar suara papa baru lah boleh tido dengan lena..haish..sampai bila mcm ni tak tahu lah..mungkin 4,5 tahun lagi baru dapat pindah pasir mas semula..Harapnya sy dapat hadapi semua ini seperti biasa ajer..

Kalau ikutkan hati, nak ajer ikut papa ke sana tapi apakan daya...tuntutan keje dan juga bisnes yg baru nak mula ni jadi penghalang.Mungkin dgn cara berjauhan  ni, kasih sayang kami sekeluarga bertambah..ye la, dapat jumpa seminggu sekali..hujung  minggu ajer dapat topud kasih syg antara kami...


 
 kek ena ngn papa semasa gi cameron hari tuh...masa ni dia baru dapat kaki, so tak nak dukung..asyik nak berjalan ajer..

my cutie pie..kek ena sayang


Abang long..dah pandai nak smart-smart...pelindung mama dan kek ena.
 
 
Tapi sy bersyukur kerana ada pembantu di sebalik kesusahan ni..ada adik yg boleh tolong amik dan hantar abang long sekolah dan mengaji, dan ada ma yg selalu tengokkan kek ena dan abang long. Sekurang-kurangnya ringan sikit tugas sy..hehee.

5 comments:

cheq sue dieyha said...

alhamdulillah,di sebalik kesusahan pasti ada yg membantu.

Salina@IbuAqil said...

insya'allah moga segalanya dipermudahkan.. ;)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

lawanyer sweater abg long tu.. hehehe

~izan~ said...

alahai ciannya dia..takpe..tiap2 minggu boleh jumpa kan =)

Dalila Hamid said...

seronoknya dpt cuti2 ke cameron highland.... lama akak x ke sana....