Monday, September 12, 2011

bergambar dgn org cantik pula

cuba perhatikan gaya i..sama jer kan..hahhaa..itu lah dia, kalau bergambar dgn model..mesti nampak sgt perbezaanya..hish

Banyak lagi gambar, tp haku rasa sama jer muka beserta gaya..kaku giler..tak mcm model kt sebelah tuh, wp amik 10 kali kat tempat yg sama, tp mimik muka serta gaya berbeza tau..tak mcm i yg mcm kerang busuk pun ada...malu weh!hahaa..btw, sape yg tak kenal..ini lah dia lina..tokey vitamin E softgel collagen..cantik kan kulit dia?? Sbnarnya vitamin E tu dia guna sendiri jer, tp disebabkan ramai yg bertanya..why not dia jual kan..sy pun tumpang sekaki..jual dan juga guna vit E tu...sgt sedap guna..takde side effect pun...



11 comments:

Sarah Syazwani said...

2 2 pun cantikk

ayu.suhada said...

akak..2 2 same santikkkk n bergaya tau...syu suke tgk akak2 nih..da tawin n ade baby tp...stilll cun tau!! ^_^

lovelywa said...

aduhh sangat cantik laa...tudung2 ituu..hehehe..both of u so lovely..

LYAfrina said...

dua2 pon dabommm...
shikim..vit e collagen tu bentuk serbuk k pil???atau bancuh dgn air??

**shikin nnti bg no acc yer... psl tdung aritu

Fieza79 said...

mcm nk seiras je dua2 tu..shikin pun comel jgk laa..

mesti cntik je kulit lps pakai vit tu kans..?

mamashikin said...

lya- vitamin E tu softgel yg sapu kat muka jer..tak perlu makan..

mamashikin said...

sarah, syu,lovelywa- terima kasih..sy tak cantik, lina yg cantik..haha..sy tumpang populariti dia ajer..heee...

mamashikin said...

kak fieza- ia mcm serum..ia utk anti aging, memperbaiki tisu muka yg rosak..bkn utk kecut jerawat dll..
InsyaAllah..makin flawless nti..haha..perasan!

Cik Suheela said...

akak pun sgt comelssss... :)

e.l.i.z.@ said...

hihihi meme samo sungguh la gayo shikin tu..pahni wat peace je la seney ekekke

~izan~ said...

semakin cantik!~ dua2 towkey cantik =)