Wednesday, June 22, 2011

Tragedi Apam dot dot bantap...!

Hari isnin lepas, besday budak demok nazra..tp sb minggu ni sgt la sibuk dgn kursus segala. so tak sempat kami nak celebrate...so sy decide nk buat kek@apam dot dot buat nazra..dan sy amik cuti semata-mata nk buat apam dot dot tuh...

Tapi Apam dot-dot jd Apam epet epet..hahhaha..sb apam ku bantap!hahhahaa..tapi bantap-bantap pun sedapp..bab kata laling, wp rupa takde tp rasa ada..hehee..nak tengok rupa apamku?eh apam yg ku buat..meh..tp tolong..tolong jgn gelak ok..



sb dia dah jd bantap, sy tukar nama..ini apam epet epet yer ..
yang ni confident betul..siap amik gambar nk tunjuk kt blog, konon2 menjadi..hua hua hua
Wp apam epet epet ku takde rupa tapi ia tetap menjadi pujaan mamat nih..wp dlm keterpaksaan.hahaha

 Tapi takpe, gagal sekali bukan bererti gagal selamanya..hehe, motivasi utk diri sendiri..nanti nk cuba buat lagi, sb mmg dah tau sb kenapa jd macam tu..hasil drp perbincangan ahli-ahli mesyuarat juru rasa smlm, sb kemungkinan telur ngn gula tu sy pukul jap jer,,tak kembang sgt kot...dan sb pukul tak kembang ialah sy guna mixer yg manual...so silapnya pada mixer tu la...kesimpulanya..next time kena beli mixer baru..dan apam dot dot dah tak jadi apam epet epet lagi...hehehee...

11 comments:

irma said...

xper2...lain kali cuba lg...kna pukul gula.telur&ovallete sampai kembang betul2 gebu putih....

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

shikin cantik arr dot..dot..

ayu.suhada said...

eheheh..lawak la name apam yg kak ikin bg tuh..hehe..btw,hepy belated birthday to cutie lil nazra..=) sepat2 besar eaa..hihi.pndai la akak ni wat kuih..nak blaja gak laa..malu je 6t xthu nak wat kuih..huhu.6t leh la blaja dgn akk kann=))

mamashikin said...

irma- ooh kena pukul sampai kembang dan gebu eh?insyaAllah sy cuba nanti...

mamashikin said...

mya- eheee...klakar gila...apamku..

mamashikin said...

syu- tak pandai la..ni pun tak menjadi..

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ said...

huhu.. okey la tu... ;p

mama tims said...

takpe...cuba lg...usaha tangga kejayaan..

Sarah Syazwani said...

cuba lg..kalo rs dh ok tu maknanya dh jd cuma rupa x jd..hehe

e.l.i.z.@ said...

awat ramai buat apam ni? heran sat hihih...

mamashikin said...

kak eli-sb apam tu kan cantik..tu yg tergoda nk buat..pastu resepinya simple ajer