Thursday, May 26, 2011

off to kl

Malam ni kami akan bertolak ke KL sb nk g kenduri kahwin abang ipar sy, tp bisnes berjalan spt biasa la..hehe..anda boleh sms sy jer, customer punya pasal sy akan cari mana2 pos ofis kt KL nanti yer.huhu hati tengah bersemangat nk berbisnes nih...doakan sy!

kad kahwin abang ipar

barang customer yg akan dipos pg ini

 pembantu ku..amboi..dah pakai pembantu! tak..ini rakan kongsi i
 tgk nazra..dah pandai nak merajuk..sian dia, org lain sibuk nk membungkus dia nk membungkus gak

ok, selamat bercuti..cuti sekolah la..bestnya klu jadi cikgu kan, dapat cuti 2 minggu...sy ni nmpaknya tak merasa la nk jadi cikgu cikgi nih, mintak kpli pun tak lepas2.. .*ngee*

4 comments:

Lyna Shaari said...

bagus-bagus :)kin keep it up!!best kan..bila dh dpt merasa duet hasil usaha sndri

mamashikin said...

hahhha baik bos!!!tunjuk ajarku sifu!

Kasih Ibu said...

wah bestnya berbisnes...=)mg sukses...

samalah kpli tak pernah nyer lepas...hu..hu...

mamashikin said...

kasih ibu- rezeki kita takde nk jadi cikgu..jd cikgu utk anak2 sudah lah...takpe, ada la rezeki lain kan..