Tuesday, May 10, 2011

Kulit cantik dengan produk turun temurun

Produk turun temurun ini telah diperkenalkan oleh rakan saya iaitu Pn Lynna A walk to remember. Mungkin semua blogger-blogger di luar sana kenal femes blogger ni kan..orangnya cantik, tinggi persis seorang model. Di sebalik kecantikan azalinya itu, tersirat seribu satu rahsia yg mungkin semua orang sudah ketahuinya dan mungkin juga belum mengetahuinya lagi...tak lain tak bukan ialah dengan penggunaan produk cahaya whitening.

Saya mengenali beliau lebih kurang 4 tahun dan melihat perubahan dari masa ke semasa. Setelah berkahwin dan mempunyai sepasang anak kembar, Puan Lynna semakin cantik dan kulitnya mulus malah lebih cantik dari sebelumnya. Apabila ditanya tentang produk apakah yang digunakan beliau, pada mulanya dia amat keberatan untuk berkongsi...tapi dah nama pun kawan, sy korek rahsia beliau dan akhirnya dia memberitahu dia memakai produk turun temurun keluarga ipar beliau. Apalagi, sy pun ingin cantik juga dan telah menggunakan produk chahaya whitening ini lbh kurang 2 tahun. Dan Alhamdulillah ia menjadi. Kulit lebih halus dan mulus.

Dan beberapa bulan kemudian secara tidak sengaja , Pn lynna memberi tahu di blog beliau berkenaan produk ini dan mungkin ini adalah rezekinya..sekarang permintaan chahaya whitening telah meningkat sehingga beliau terlalu sibuk menguruskan produknya itu. Dan disebabkan terlalu banyak permintaan yang diterima, dia membuka peluang kpd saya untuk sama-sama berbisnes. Dan akhirnya wujudlah blog ini yang akan menjual pelbagai produk dan produk utamanya ialah Chahaya Whitening.


Nak tahu tentang produk dgn lebih lanjut??sila KLIK DISINI


 P/S-  Entri di atas adalah sebahagian dr entri di blogshop saya. Sudi lah kiranya rakan-rakan blogger singgah ke blogshop saya yer!

5 comments:

mamaarifakeemaisy said...

HERM...MENARIK..NAK JUGAK KULIT CANTIK..HEE~ NNTI SENANG KITA JENGAH EH... ^_^

mamashikin said...

ok kak iena..thanks..

ShE-iS-Me said...

Mcm best je..nak tgk gak la mane taw berkesan kat muka ku yg berparut ni hehe

mamashikin said...

she is me- thanks

A D I A said...

tau kulit shikin mmg cantik, satunya maybe ebab genetic kot and kuli org kelantan mmg cantik2 :) ini la antara rahsia nya ye :) nanti kita inggah blogshop ye