Sunday, March 6, 2011

Wajah kesayangan hamba

Lama dah tak bercerita pasal anak-anak kan?bkn apa, tak tau nk stori mori pasal apa. Lagi pun sy jarang ah snap gambar diaorang. Entah, susah sgt nk pegang kamera, padahal kecik jer kameranya pun..

Okey. Si budak kecik nazra nih dah masuk 8 bulan lebih dah..tp berat sikit.baru nk belajar merangkak..anak-anak sy mmg mcm ni..lambat berjalan..abang long dl 18 bln baru leh bertatih..that s why la nazra pun lmbat progress nya...tp org cakap kalau lmbat berjalan, mulut ringan..maksudnya boleh bertutur awal la..betul ker??

Bab makan pula, dr umur 6 bln lg dah start solid food. Mula-mula mama buat bubur nasi, tp skrg nazra dah tak mau bubur...jemu kot. So, skrg ni nazra mkn apa yg mama makan..sakit perut??tak la..so far, so good..tp kalo agak2 dia susah nk poo poo, mama kasi mkn pisang..gerenti ok. hehhe.

setakat ni nazra baru pandai melambai tgn, tepuk tangan dan buat aksi muka. Tak percaya?meh tengok....


Adik hana@nazra tengah maman kek coklat sambil buat muka yg tak berapa comel *ngee*




                     Ni pulak aksi adik hana buat muka nak suh dukung.


Wajah kesayangan hamba

Erm..abang long mana??entri abang long lain kali yer..malas nak campur-campur..hehhe. Selamat berhujung minggu semua!

4 comments:

Fieza79 said...

alorr budak comel..penyejuk hati ni...

Puan nadxoxo said...

mata bulat, dagu sejemput :P comel!

mamashikin said...

nad- lama tak muncul..hehhee..anak awk pun comel..

~izan~ said...

bulatnya mata dia..geram je tgk!! hehe