Wednesday, January 26, 2011

Gambar nora danish dan jejai bercuti di Jepun



Semalam kn kecoh dlm metro yg fasha sandha sudah clash ngn jejai. Sekarang kluar plak gambar2 nora dan jejai  semasa bercuti di Jepun. Mungkin kah Nora sudah berbaik ngn jejai??gosip..gosip..tapi klu tgk pada gambar, nmpak mesra jer kan.....suka hati la korang la..janji bahagia..tp comel la nora danish kan..

Sumber: OH BULAN.

11 comments:

MamaEma said...

agak2nya nak bina kembali masjid diaorang tu..demi anaknya..

mummy_ayu said...

elok la tu kalu nak berbaik..demi anak tomei tu..

wahida said...

saya pun buat n3 yg sama...ekekekek....

**sHiKinn** said...

wahida-nti sy bw blog awk yer..

Lyna Shaari said...

x slh nak rujuk balik..kesian kat anak tuw :)
nampak ke gmbr tuw..mcm mesra n nak berbaik2 kembali jek..huuuhu...mertua pun syg kat nora danish!

Fieza79 said...

tu la anak ni penguat ikatan...dah terlerai pun leh sambung balek..mudahan suma nya baik2 je kan...

✿etiey erywan✿ said...

a'a... suka sgt kalao dorang berbaik balik. apa kes fasha sandha nak gediks gediks lebih!

**sHiKinn** said...

eh na..

maCy said...

bagus la kalo dorang berbaik semula. suka ;D

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

bagusla kalu betul2 berbaik semula..bahgia anak dia ade pak..

embun d tengah malam said...

sedang hangat skang ni