Tuesday, December 21, 2010

adik dan abang.

Lama dah tak letak gambar anak-anak dlm blog.Kesian abang long yg tercari-cari gambar dia kt blog mama nih.Abang long pun dah pandai tau buka blog mama,cuma tak pandai baca jer lagi..
buka facebook pun pandai..cuma tak pandai nk baca dan taip status lg.Budak zaman sekarang kan..
Lain sungguh dgn zaman kita dulu-dulu kala. Nak belajar komputer pun kena masuk kelas komputer,siap kena bayar yuran lagi.Tapi sekarang, tiap2 rumah dah ada komputer siap ngn internet lagi..budak-budak sekolah rendah pun kerajaan dah sediakan notebook dan talian internet setiap sorang.huh canggih sekarang..
Harapnya impian Tun Dr Mahathir nk kan Malaysia menjadi sebuah negara maju pada tahun 2020 menjadi realiti...
Eh tetibe plak rasa mcm tgh bg ceramah sekarang.HAHAHHA.ok dah..jo tgk gambar anak-anak sy..yg sorang macam mak dia,sorang macam bapaknya..hahha ADIL ok!!



adik hana..sebijik macam muka papa kan??anak papa la katakan..



9 comments:

A D I A said...

haah la ikut muka sorang satu, diplomasi gitu. saya harap anak kedua ikut muka saya la pulak. eh lambat lagi nak beranakk heheheh.

**sHiKinn** said...

tp kalo saya mesti suspen anak yg no 3 nk ikut muka sape pula..hehehe..

wahida said...

eh, comelnye muka hana tu, nape saya rasa muka hana mcm muka awak jer?

**sHiKinn** said...

wahida-oh yer ker..mcm muka sy..hahha.

Fieza79 said...

comel lerr...

wahh anak2 skrg mmh dh pandai bab IT ni kan..irfan kfieza dah pandai baca blog..ape yg ditulis ttntang dia..senyum2 je bila baca tuu...

~ayu.oyie.yuna~ said...

Assalam~
wah,comelll..mata hana tu bulatt sgt..;)

**sHiKinn** said...

oh..patut la mama irfan selalu letak gmbar irfan..ni sb irfan dah pandai baca yer..nnti suh irfan buat blog sendiri..ehee

Hanis Azla said...

comel2 anak awak.. Salam kenal yer..

Ena said...

cutenyer...

lentik jugak bulu mata si abang nya tu kan! :D