Monday, November 15, 2010

Cinta uncle seekers dengan Permaisuri Aisyah


Gambar dr blog uncleseekers

Tak tahu nak kata apa,bila baca cerita cinta syhh ini..kebenaranya hanya Allah sahaja yang tahu.Kalau ikutkan,apa motif sebenar uncleseekers menulis sebegini?adakah hanya ingin menunjukkan keberaniannya atau membuka aib orang lain?

Tapi dari pandangan saya,Permaisuri Aishah pun manusia juga,dia juga perlukan cinta dan kasih sayang dari seseorang cuma mungkin orang yang dipihnya ini uncleseekers terlalu berani utk dirinya dengan kata lain tidak sesuai.Tapi siapa kita untuk kata begitu?Hanya Permaisuri Aishah saja yang tahu disebalik kisah ini.Doakan saja yang terbaik untuk Permaisuri Aishah.

4 comments:

MrS. F!zA said...

ada bca gak td..mcm pelik je cerita cinta syhhh diorg tu

mrs.spicy said...

huhu..ad bace sikit. part 5 n 6. pastu mcm malas.huhu

A D I A said...

HM ni suka letak cerita sensasi kan, kekadang baca menyampah je. tapi ini la antara masalah keluarga yg mmg wujud kat malaysia ni ye.

faizzach said...

uncle seekers tu mcm ***** pn ada.... ke*****an dia da terserlah masa dlm rncngn tv yg dok berdebat dgn dr. fadzilah kamsah