Thursday, August 26, 2010

yeay..dapat duit raya!!



semua owg dah tau kn..kakitangan awam akan dpt duit raya RM500 sorang. Syukur ler, boleh buat topud duit raya utk kanak2 yg datang beraya tahun nih..jumlahnyer tak banyak tp cukup bermakna tue..

lg best kalo sume owg dapatkan..terutama yg swasta. Takpe la yg keje swasta tunggu bonus hujung tahun yer!!lagi banyak drp kita owg..lg best..sb biasanya kalo swasta akan dapat 2 atau 3 bulan gaji kan..

bg saya, gomen atau swasta masing2 ada kelebihan..sb dulu laling sy pernah keje swasta as engineer kt sebuah kilang, so bila time hujung tahun..erm..jd org kaya baru jap..jap jer..masuk bulan seterusnyer dh pokai balik..hahaha.

Apa pun, terima kasih banyak la kpd gomen yer..

6 comments:

Puan nadxoxo said...

Alhamdulillah, murah rezeki di bulan pose ni :D

~ As ~ said...

salam kenal,
alhamdulillah dpt duit raya, hubby org gov, saya tidak....ekekeke

**sHiKinn** said...

As
salam kenal..boleh juga merasa..hehehe, boleh topud2 budget yg mana kurang tuh..

Iena said...

kite ngn hubby swasta pon dpt duit raya gak... sukaaaaaaaaaaaaa... kite nyer jumlahnya pon lebey kurang gomec jugak. hubby double triple.

mana ader bonus tahunan smp 2-3 bln gajinya lah wak... xder maknanya... :(

az rina a.k.a jaijina said...

alaa, ni yg jeles ni..500 banyak tu, leh sopping sakan sampai lobam tuh..

pape pon rezeki bulan puase ye tak..

**sHiKinn** said...

a ah rezeki bulan puasa dan rezeki baju raya anak2..kite punya laling pun gomen juga, so dpt la 1k..syukur..