Saturday, March 13, 2010

sana sini orang kahwin

Pak pung pak pung..
Bila cuti sekolah jer jadual kenduri pun penuh ye..hampir tiap2 hari kenduri..kalo tak pergi tak tergamak pulak..sebab semuanya kawan2..
tp bestkan kahwin minggu cuti sekolah tahun ni..hujan jer..sejuk woo..kalu last week panas membahang sampai siang malam on aircond..
tp alhamdulillah..skrg dah hujan..
kalau kat pasir mas ni..musim kenduri jer mesti jalan sibuk..bunga manggar sana sini..
Rantau Panjang..Wakaf Che Yeh mesti penuh dengan manusia..rata2 orang luar daripada kelantan..
Sekarang ni kat Wakaf Che Yeh musim lelong buah mangga dan kain pasang..RM10 dah dapat 4kg buah mangga..berbagai jenis dan rasa..kain pasang pula serendah RM10 juga..kalo nasib baik dapatlah kain yang berkualiti..


kalo haikal nmpak pic buah mangga ni..harus dia mengamuk minta buah ni..dia merupakan pecinta buah mangga..

nk cerita pasal kahwin tercerita pasal buah pulak yer..ngeh ngeh ngeh...
apa pun SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA BAKAL PENGANTIN...yang bakal melangsungkan majlis sempena cuti sekolah ini..

4 comments:

azrin said...

buah mangga tu sangat menggoda. sedapnya nampak!

mamamiera said...

ai sikin..
slm kenal.. serupa ek nama baby kita..
haikal dia pon kiut gak same cam mommynye tomey!!

mamalieyna said...

memang kan,,,time cuti sekolah ni, ramai yg ambik kesempatan melangsungkan perkahwinan..huhu..seb baik hujan dh kan..sejuk la sket..hehe..

tergoda tgk mangga tuu..huhu..

**sHiKinn** said...

mamamiera
a ah..nama sama yg bezanya nama blakang jer..
thanks yer sudi singgah sini..