Thursday, September 13, 2012

riang ria raya


hehe..baru nak muncul entri raya..erm, tak kisah lah raya ke berapa dah habis raya ke..nak jugak buat entri raya. gambar raya family tak sempat lg nk upload sb ada dlm kamera lain..so i nk upload riang ria raya ofis jer dulu ni..jom tgk suka suki beraya kiteorang..

 gaya apakah ini?
hehe..baru steady!


hehe..bila aku tgk balik gambar lompat melompat nih..mmg gelak sorang2..sbnarnya ada lg gambar yg betul2 aku melompat..haish. malu nk upload kat sini sb gambar mcm tak sedar diri yg anak dah tiga..huhu..

 
lina yg kurus atau aku yg gemuk? hoho...terus insaf tak nak mkn nasi 3 hari tgk gambar nih..*malu*tp nasib lah ko ..nak sgt bergambar ngn model..
lepas bersalin mmg berat badan naik..nak nak anak yg ketiga..tp aku punya jadual mmg cantikk..sorang naik 3kg..so dah 3 orang anak maksudnya dah 9kg naik..adoi.risau sgt sb dgn ketinggian yg tak berapa nak tinggi ni memang agak seriau...
ok azam bulan ni tak nak makan nasi malam2 lagi...tapi klu setakat satu malam boleh lah rasa.nya kalau tiap2 malam..hoho..ada yg bedal nasik jam 1 pagi nih..

1 comment:

LS-EVERLYNN said...

mana lagi gambar kite.hehehehe