Tuesday, February 28, 2012

EVERLYNN skin care, terbaik untuk anda!



EVERLYNN dihasilkan daripada formula Perancis & Switzerland dengan menggunakan tumbuhan – tumbuhan, buah-buahan dan sumber semulajadi di dasar lautan. Formula yang dihasilkan telah diuji keberkesanannya dalam memberikan perlindungan dan memelihara kulit anda agar lebih jelita, muda dan berseri. Produk di bawah kawalan kilang ....."licensed with GMP Certificate by MOH since 2000 and the only manufacturer of skin care products conducted by experienced dermatologist and medical cosmetologist." Selamat & Halal digunakan, diluluskan oleh KKM..

Kombinasi ekstrak aktif Marine Collagen, Aloe Vera, Bearberry sebagai komposisi utama kepada produk EVERLYNN membantu mempercepatkan pemulihan kulit melalui percambahan sel yang effektif, memberi kelembapan dan perlindungan yang sempurna daripada masalah kekeringan kulit & kulit tampak lebih segar,bermaya, anjal, gebu dan masalah-masalah jeragat,jerawat, kulit kusam dapat diselesaikan dengan mudah ;) 
  
DISTRIBUTOR UTAMA EVERLYNN
PN LYNNA. a walk to remember.
TESTIMONI EVERLYNN

Untuk testimoni penuh boleh tengok kat pages kat atas tu yer: TESTIMONI EVERLYNN.

HARGA
Toner (35ml)- RM35.90
Deep Cleans Foam (35ml) – RM35.90
Day Solution/BB Cream (6g)- RM35.90
Multifunction Cream (6g) – RM35.90 
1 SET RM139.90


PROMOSI DARI KAMI

Dengan setiap pembelian satu set everlynn, anda akan menerima sekeping collagen mask yang juga dari everlynn. 10 orang terawal dari forum CARI /BLOG MAMASHIKIN juga akan mendapat free postage!!


CONTACT/SMS

STOKIS KELANTAN- 0145160411 


Sebenarnya tak nak update lagi pasal everlynn nih, tp tangan dah gatal-gatal..hehe..maklumlah gambar model tu panas2 lagi..hehe..baru settle photoshoot...dan Insyaallah menurut my bestie, Pn Lynna..selaku distributor utama..produk everlynn akan berada di majalah  pada bulan april atau mei..sangat tak sabar dan teruja..hehe..mcm la produk sendiri kan?hehe

Ok, best ke pakai everlynn nih?yg ni kena cuba dulu..setakat sy jual ni Alhamdulillah la, semua dapat result yg positif..semua ok..semua..heee. Yg paling best day solution..atau bb cream..bau best, rasa best , semua best la..tak percaya?boleh cuba...jgn lupa tau sms/call me 014516041 atau 0139674927.  Ada promosi bagi 10 terawal shj.

Ini adalah sticky post..boleh scroll ke bawah utk new update!

7 comments:

LINA EVERLYNN said...

TERBAIKKKKKKKKKKKKK!!

LYAfrina said...

comelnyer perubahan tu

dakcik said...

mmg nakkkkk..tp kene tggu gaji dulu nie..=)

Kayu Manis said...

cantik model2nya..

mamashikin said...

lya,
kebanyakan pengguna everlynn mempunyai kulit kusam dan Alhamdulillah ia dah glowing mcm distributor utamanya:=)
kekuatan everlynn pada cream malam atau multifunction cream dan juga day solution cream iaitu bb cream..

mamashikin said...

dakcik,
boleh..nanti gaji pun boleh..contact me yer 0145160411.

noor said...

wow looks different lah!