Thursday, December 22, 2011

stroller idaman kalbu...Britax B ready stroller

Jom cuci mata tengok stroller idaman kalbu aku nih.. idaman la sgt..ntah bila dapat nih tak tahu la..tapi kalau ada rezeki anak yang ke 3 ni ..InsyaAllah...kalau tak, guna jer la stroller yg ada...

Suka dgn stroller ni sb boleh adjust..boleh letak baby dan juga kakak baby pun boleh tumpang sekaki..

Britax B ready stroller..tak tau kat malaysia ada ke tak nih..sb biasanya yg femes Mc Laren, Quinny, Combi...dll..yg ni tak sure ada ke tak..kalau takde, mmg cuci-cuci mata jer la..


Cantikkan??termimpi-mimpi aku nak stroller nih...tp rasanya mimpi jer la kot.
Harga??RM3k plus plus...


2 comments:

mamalieyna said...

amboi mahai nye rega dia,,,mmg sampai anak bongsu pun tak beli ni..hehe~

mamashikin said...

mmg kak iena..leh wat bayar downpayment kete viva nih...heee