Tuesday, September 20, 2011

Fida pantene tidak bertudung??


Sape kenal fida pantene?alah muka ala-ala siti yang berlakon dalam 'kasih alia' tu..huh suka tgk dia dalam cerita tuh..tak sangka pula perwatakanya kat luar berbeza..dia ni bkn pakai tudung eh?ke tak pakai eh?
huhuh..layan gossip artis jap...meh tgk...pastu sendiri buat ulasan la..mls nak taip panjang2..takut yg tukang taip ni pulak dpt dosa kering..hehee..ok..tu la, kata artis kan?

6 comments:

~izan~ said...

setahu akak sejak dlm pantene tu mmg dia bertudung..ke gmbr lama ni hehe..sedapkan hati..dgr kata dia mmg ada pertalian saudara ek dgn siti..hmm tak tahu la akak dunia artis ni...

Qhaifa Nur said...

tak tau nak cakap apa..kita tunggulah penjelasan darinya..

Ena said...

tak tau la pulak kak.. tp kalo tak silap cam kata izan tu.. sejak kemunculan dalam pantene & menang dia memg dah bertudung.. mungkin gambar lama.. kita pk +ve je la kak yeh..

fida ni sepupu siti kak, tu sbb suara & rupa lebih kurang je..

LYAfrina said...

hehe2... kelmarin dh google pic fida..jumpa la pic fida x btudung..nmpak rmbut... n pic tu ada mamat sepah..mknanya pic bru la tu... btlla kata izan.. dia pkai tdung msa nk msuk rcngan y pantene tu

Lyna Shaari said...

gambar yang pakai serkup ala2 dato ct tu baru lagi tuw..yang dlm kereta tu pun pantulan di cermin kereta tu macam mamat sepah jek tukang si ambik gambar...sudah menjadi hot isu ini di BEATIFULNARA..sama2 kite menanti jawapan dari cik fida

mamashikin said...

na- hehhee..baca dop komen2 kt beautiful nara?sakit perut ore baca..ngeh ngeh ngeh...

bkn la nak mengaibkan fida ni dgn buat entri pasal ni..cuma konfius dia ni pakai tudung ke tidak?sb nya tgk dlm drama bertudung...

haishh..tetibe femes mamat sepah ngn fida nih..pas ni sure merundum ah dia org...