Monday, August 22, 2011

yeay..berat dah turun 1.5 kg!

1.5 kg jer?ok la tu kan..InsyaAllah sblm raya nak timbang lagi..biar turun banyak sikit..nak menten berat sblm kahwin..boleh??*berangan*


nak tudung mcm sy tak??ada bnyak colour lagi..hitam merah, hijau hitam..pink..mcm2..boleh sms 0145160411..harga dijamin murah..hehee..

mesti konfius kan..ni entri nak iklan tudung ker..entri pasal nak bagi tahu berat turun 1kg?hehe..ni sambil menyelam sambil minum air..kebetulan gambar ni diambil selepas timbang berat, pastu kebetulan pula pakai tudung baru..hehe..so sambil buat entri baru, sambil iklan la..nak tahu lanjut pasal tudung ni, sms yer..

10 comments:

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

tudung fareeda eh?aku nakkkk... kat sini xdop! >.<

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

memacam yer shikin mu nak berniznez...baguiii...laa murah rezeki amen..amen..

Ena said...

cantik..

ayu.suhada said...

akak...comeynya tudung..bp rm ea??cantik lak nak pkai raye nih..hihi

LYAfrina said...

siyes..minat sgt tdung gini..mmg nak cari.. lya email shikin blh??

Sarah Syazwani said...

tudung jenis apa tu?? mcm fareeda tp cam selendang pun ada??

mamashikin said...

sbnarnya sy tak bisnes pun tudung ni..ni saja tolong kawan..utk details leh sms atau email...

yg mana dah email, sms nti sy reply jap lagi yer...huhu..br masuk ofis..ada hal td...sori..

mamashikin said...

lepas raya nanti baru betul2 bisnes..ada tudung cantik2..design by lina hirman..tgu yer kwn2..skrg dia bz so tak sempat nak publish..

~izan~ said...

wah fareeda mawar plak yer hehe..org cntik pakai apa pun cantik =)

e.l.i.z.@ said...

wowieeeeeee turun berat..rayo nnt pose 6 hihi