Thursday, August 25, 2011

Ulangtahun perkahwinan

Ulangtahun perkahwinan memang hari yang ditunggu tunggu oleh setiap pasangan. Sebabnya pada hari tu, mungkin ada kejutan daripada pasangan masing-masing. Berlainan pula dengan sy, sy terlupa yg 23.08.11 ialah hari ulangtahun perkahwinan kami yang ke 5. Entah macam mana boleh lupa sy tak tahu..padahal dah sebulan sy duk remind yg ulangtahun jatuh pada bulan puasa. Hehee..nasib baik en laling saya cool ajer orang nya..hhaha..lucu sungguh..sy mmg jenis pelupa..ada sekali sy lupa hari lahir saya..memang betul2 lupa..nasib baik lah ada yg wish..kalau tak mmg sy tak sambut lah besday sy hari tu..

So, sempena ulangtahun perkahwinan saya yg ke 5, en laling belanja kami 3 beranak berbuka puasa kat luar..3 beranak jer?mana nazra hana? erm..kebetulan adik hana demam petang tu..demam dengan tiba-tiba, so kami terpaksa tinggalkan adik hana ngn tok ma..kesian adik hana..tp nak buat macam mana..semuanya sudah di booking oleh en laling..

Dekat sini la kami berbuka..hehe..dekat jer dari rumah.

sejak bila nama en laling en wan hashimi??erm..lucu betul..ni mesti kes salah dengar.

meja kami..penuh dgn kueh mueh sampai tak boleh dah nak makan nasi..tp jgn tak tahu, semuanya habis..

itu jer gambar yg sempat di ambil, sb rasa takde mood nak bergambar dan makan banyak-banyak sb teringatkan adik hana yg demam kat rumah..tapi lepas jer kami berbuka, kami terus balik rumah dan bawa adik ke klinik..Alhamdulillah demam dah beransur pulih..


 Wbpn terima kasih en laling kerana belanja kami.dan selamat ulangtahun perkahwinan yang ke 5..semoga jodoh kita kekal hingga ke syurga dan dimurahkan rezeki..raya ke 2 nanti kita potong kek ya en laling..hehee..



6 comments:

LYAfrina said...

happy wedding anniversary day shikin :-)

smoga usia pkahwinan ni kekal hingga ke akhir hayat & happy sokmo bersame hubby & ank2 tsyg... :-)

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

romantikkkkk..walau lupe tapi ttp ingattttt..ehehehee...semuge berbahgia selalu oke shikin...

ayu.suhada said...

heheh..sweetnyaa kak ikin n husband..btw,Happy 5th Anniversary to both of u..May Allah bless u..Semoga dmurahkan rezeki n bhgia dunia akhirat..amiin^_^

mamashikin said...

lya- terima kasih

mya- terima kasih..sy yg lupa, tp suami xlupa..haha..so dia la belanja..

e.l.i.z.@ said...

hahahha buleh dio x igt...skalo ore jatey hop sokmo xigt

sedapnyo desert² tuuuu...terliur wehhhh

Sarah Syazwani said...

Eppy anniversary..dan selamat hari raya