Thursday, February 18, 2010

Boring tahap dewa..

Bila kebosanan melanda..br teringat sy ada blog!!hahaha..blog yg dh bersawang, lama tul tak update..
biasa la awal tahun..semua owg asyik bz jer..sy pun bz juga..
bz melayan kerenah haikal yg skrg dh pandai cakap mngalah org dewasa..kdg2 tak tau nk kata apa bila si haikal dh ada kecenderungan melawan ayat2 mamanya ni..

cth situasi 1

haikal : mama, ni apa ni?
mama : arnab la..
haikal : bkn arnab la..rabbit..
mama : ermm..??

cth situasi 2

mama sdg berbual2 ngn papa tntg masa depan smbil tgk tv..eheee..
haikal: mama, adik nk tido ni..
mama : tido la..
haikal : bising la..bo la keceknya(dah la bercakap) telinga duk mana nih...sambil cubit telinga mama..
mama: Arrr..???

adeh, haikal oh haikal..makin besar makin ligat..

sy juga bz dgn selera sy..hahahha..mkn dan mkn..bajet mkn dah bertambah..lemak pun berkilo2 naik, ada ker peknan 5 bulan 7kg berat badan naik??tak tau nk ckp apa..sb sy begitu tertarik dgn apa saja mknan skrg..

sy juga bz dgn keje2 kt ofis..biasa la goverment staff..bz nya takde la sgt tp buat2 bz tu yg bz..hoho..kebetulan last week sirim dtg audit di ofis sy..hoho punya la buat persiapan berminggu2..tp sekejap jer diorang dtg audit..tak sampai sejam..adeh.

2 comments:

mamalieyna said...

lama menyepi eh..sesekali jengok la blog, pasti tak boring! ^_^

anak2 nk membesar gitu la kan, macam2 peel..huhu..

**sHiKinn** said...

mamalieyna..thanks yer sb sudi tgk blog..ada jugak org baca ek..hihi