Tuesday, October 13, 2009

Tak menyempat..HAHAHA!

Layan pic dulu..





Al kisahnya..si budak nama haikal ni tak tdo spnjg hari..ye la tiap2 hr bgn kul 10.30..so mata tak mngantuk la, asyik main jer sampai lupa nk tdo..

dlm kul 7.30 pm gitu..dia mgamuk nk mandi..biasanya haikal mmg susah sgt nk mandi..rupa2nya dia rimas sb dah spnjg hari main..lepas jer mndi, mngamuk nk pakai kasut pulak..sib baik ada kasut yg blum dipakai..bolehla haikal pakai jalan2 sekitar dlm rumah..
so lpas pkai kasut bagai..papa pun siapkan haikal..haha..tp blum sempat pampers dipakai, haikal dh tertido...
mgantuk sungguh..
yg lucunya tertido sambil pakai kasut...hehee
tp yg bestnya boleh la mama n papa tdo awal..tnpa gangguan..
akhir skali..bleh la mmbunuh setan dgn tnang dan aman tanpa gangguan..hahaha=>

p/s => mmg best bunuh setan malam tuh..

4 comments:

E.L.I.Z.A said...

hehhe ngantuk sgt la tuh

Hanida Lavida said...

ouh inilah anak you 2 tahun tu..
erm sori kalau picture miranda kat belog saya dah merusakkan minda dia..
huuu.. lepas ni kena pikir 80 kali nak letak ke tak sebab mungkin ade budak kecik yang lain tgh tgk kan.. ^_-

**sHiKinn** said...

hanida=> eh takpe..ank sy jer gatal.hahaha.

l y n n a s h a a r i said...

hahaha
bunuh setan ek kin
mentang2 en,husband dh transfer klate
ihikks