Tuesday, October 6, 2009

KL oh KL..

hjg mgu lpas sy amat bz skali..berada di KL slama 3 hari 2 mlm..KL okey..cewahh mcm oversea jer kn..yaya auw jer lbh..ok.ok... Kepergianku ke sana atas urusan mngambil semua harta pusaka en hubby kt umah sewa (MasyaAllah..umah sewa!!mcm kandang kambing..ehee)..sb en hubby dh dpt transfer ke klantan..skali lg..ke klantan..hehehe..

jom..angkut brg!!

smgu sblm pergi kte owg dh plan nk jmpa my bestie..SUE..tp sygnye on that day..su kesibukan dgn assigmentnyer. memndangkn kte owg pun kekurangan masa..jd perjumpaan dibatalkan..sedikit sedih..



tp takpe..kesedihan tu terubat dgn perjumpaan dgn lecturer my hubby..'sensei'..
begitu seronok dan teruja wp aku tak tau apa yg diorg bualkan..almaklumlah dua2 speaking jepun..
so buat2 seyum..kdg2 anguk mcm pak annguk dah..padahal satu pun aku tak paham...
apa yg aku paham...'arigato'...'konichiwa'..'.sin chan'..hah sinchan??apa yg korang borak ek tetibe jer ayat sin chan keluarr??

2 hr berada di KL rasa belum cukup puas sb bnyk lg aktiviti yg tak sempat dilaksanakan.. antaranya mkn nasi beriani gam yg kt bandar baru bangi tu..
opposite dgn kdai mamat ameer ali tuh..
ohh teringat zaman dating2 dlu..slalu mkn kt situ..sungguh sedap dn murah okey..
pastu tak smpat ke bandar KL utk mghabiskan duit gaji bulan lpas..haha..
pastu..huh brapa kali pastu ek..tk smpat nk mkn sate kajang..dr start peknan smpai ank dh berumur 2 thn masih blum merasa satey kajang..
en hubby slalu ckp..'apa ke best sgt satey kjg syg oii..??'
ahh..hanya org yg merasa itu saja tahu kesedappanya..hehe..

ok. nk smbung buat keje dlu..

2 comments:

subiha said...

sorry, life being as student, that is that, 'sigh'..inshaallah kite jumpe time aku kawin,ahahah biler ntah aku nak kawin nie.
bile kiter suma nak jumpe nie?aku kene turun kelantan la gamaknye nie.haikalllll..takmo isap jari kang jongos, gf manyak lari, ehehe..qin ko letak asam jawa kat jari dia, ehehe tu mama aku practise kat min dulu.

**sHiKinn** said...

oh ye ke su..letak asam jawa ek..ok2 nti aku try..
insyaAllah nati ko kawin la kte jmpa ek..
hee..